Monday, March 29, 2010

I'm a celeb-retard, donkey-punch me in the neck!



The new season of Dancing with the Stars should be borderline amazing. It's about time they got some women on the show that have a little bit of attitude.


Shannen Doherty will be available in case Kate Gosselin gets out of line and needs her extensions pulled out. If you put a Pussycat Doll and Pamela Anderson in the same room together, eventually they'll discover that they've slept with the same person, and one of them will attack the other with a glitter pen.

Although I doubt the reason they hired Pam was for drama. They probably just figured with her they'd save money on personal trailers. You connect the dots.







30 comments:

Tiffany said...

and in case the set is ever flooded, at least they've got a couple floatation devices...

Anything Fits a Naked Man said...

Gasp! You take that back! Clearly, they hired Pamela for the show because of her studendous (ahem) TALENTS!!!

Menopausal New Mom said...

I don't usually watch Dancing with the Stars but will be tuning in to support a fellow Canadian, Pam, at least until she gets the thigh-high boot from the public.

Angelia said...

HAHA I'm not usually a fan of DWTS, but I might have to watch the train wreck this season. Pam Anderson is very Taleted :P, and I love to hate Kate Gosslin!

Choices said...

I used to really like Dancing With the Stars, but now it has gotten to glizzy for me. It is all hype and the ones who win are not really good.

Veronica Lee said...

Hi! Stopping by from MBC. Great blog.

Savvy Coupon Mommy said...

Hi :-)
New follower here a little late from the Friday Follow....the list is sooo long! You can follow me at http://savvycouponmommy.blogspot.com
New Giveaways post daily!
Have a great week!
I don't normally get into DWTS...this season is turning out to be interesting

Mrsblogalot said...

HAAA! Now you've actually made me want to watch this season!!

Paigerelli said...

Hi, I'm Paige from MBC! Love your blog!

I believe Pam is on the show due to all of her pole dancing skills, clearly. just sayin...lol!

Susan said...

I have reposted the "Sunshine Award"!!! Thanks again for sending it my way:))))

Choices said...

I want to post your award. But I forgot how to do it. Can you give me help? Thanks.

Tammy said...

I saw Kates little fit last night on TV...can we say "drama"

Ashley said...

Oh I so agree! And you know they are trying to get some ratings when good old Kate got to stay last night and Shannen got the boot. I love seeing what Pamela's gonna come out with next. Every single interview its like she wants to molest the camera/cameraman. I can't tell which one lol

Love your blog!
Ashley
awfulbeautifuldisarray.blogspot.com

J. L. W. said...

Thanks for the laugh! Although, that pic just creeps me out.

Sandy said...

It is quite an interesting cast this year, isn't it?!

Welcome to SITS! It's great to have you in the SITStahood!

Agy Talks said...

Welcome to SITS!

Haha...I have been a dancer for 15 years...and a big fan of DWTS I really want to see how Pam makes it..:D I think that show has gone over the edge, but we'll see..

Heather said...

I love DWTS! I'm honestly kinda surprised Pam was in the bottom 2, it's not like she can't dance. Lord knows she's had enough practice....anyway....welcome to sits! ;)
www.savingmoneylivinglife.com

Jen said...

And there sure has been drama this season. ;)

Stopped by from SITS.

Queenie Jeannie said...

LOL! I had never watched this show until this season. Train wrecks; gotta love 'em!!!

Welcome to the SITS Community!

~J said...

I LOVE Pam. :)

hotpants™ said...

This is the one reality show I don't watch. I don't think I'm missing much.

Welcome to SITS. We're happy to have you.

Sassy Chica said...

Hello!!!
What a lovely blog...I admire and love anything Sparkly!

Smooches,
Sassy Chica

The Grasshoppa:Triplets Plus Two Momma said...

They really have raised the bar in the entertainment industry, have they not??!!!

Angelia said...

I linked to you on my latest post, thanking you for the giveaway and the blog award!

http://ameliorationofang.blogspot.com/2010/04/and-winner-isme.html

Susie said...

I am a little Johnnie-Come-Lately on the SITs welcome wagon but, I did want to say hi! I hope you are enjoying the party:-)

CoconutPalmDesigns said...

Okay, now I am really sorry not to have TV where I live!

Stopping by from SITS. Welcome!

Cheers :-)
- CoconutPalmDesigns

Rachel Cotterill said...

I don't think we have that over here... I'm probably very glad!

Visiting to welcome you to SITS :)

A Lil Story said...

haha, I kinda want to start watching now... although I see a lot of clips on the soup that are hilarious =)

Ashley Stone said...

haha too funny! I haven't been watching but I should!

Sassy Chica said...

And pamela makes it to another week. I know men who have never watched DWS, however they do now...just to see Pamela strut her stuff!!

Smooches,
Sassy Chica

 

Blog Design By Sour Apple Studio © All Rights Reserved.